garantier

Hos H.C. Andersens Konkursbo er du garanteret en god oplevelse!

Med 3 stærke garantier er du altid sikret en fast pris, høj kvalitet, at vi kommer til tiden, og at du modtager et bud på prisen indenfor 5 dage.

Maksimal kundetilfredshed

5 ud af 5 stjerner

  1. Forside
  2.  » Garantier

Vær altid tryg, når du handler med os

Vores mål er altid at gøre dit job som kurator til en god historie. Derfor får du altid 3 garantier, når du skal sælge hele konkursboer eller aktiver derfra til os: tidsgaranti, prisgaranti og budgaranti.

Vores garantier består af følgende:

Tidsgaranti:

Din forsikring for, at vi bliver færdige med sortering, nedpakning, oprydning og afhentning af aktiverne til den aftalte tid.

Læs mere om tidsgarantien her.

Prisgaranti:

Din forsikring for, at prisen ikke ændrer sig under forløbet. Den pris du får på aktiverne, er den pris vi ender med at betale dig. Der tilfalder dig et større beløb, hvis vi enten kommer for sent, eller hvis vi ikke er færdige til den aftalte tid. Du kommer aldrig til at få mindre for aktiverne, end den pris du fik up front.

Hvis du vil vide mere om prisgarantien, kan du læse om den her.

Budgaranti:

Vores løfte til dig om, at vi giver dig et bud inden for højst 5 hverdage efter vi har været forbi og se aktivernes stand og brugsspor.

Læs om budgarantien her.

Er uheldet ude, og er du nødt til at aflyse en aftale, så læs om vores aflysningspolitik her.

Du kan læse om vores kundeservicepolitik her, og hvis du får brug for at rette klager eller anmode om kompensation hos os, kan du læse om det her.

Billede af Karsten fra HCA til kontakt

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

Beige telefon ikon

71 41 41 71

Beige pen ikon

kr@hc-a.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      HVILKE AKTIVER OPKØBER VI?

      Vi opkøber hele konkursboer. Vi køber immaterielle aktiver som brand, koncept, hjemmeside, markedsføringskanaler og lignende. Vi køber også materielle aktiver som kontormøbler og andet virksomhedsinventar.

      Bliv klog på hvilke konkursboer samt hvilken slags aktiver - både de materielle og immaterielle - vi opkøber under vores tidligere opkøb.

      Skal vi ringe til dig?

      Lad os stå for håndteringen af dit konkursbo.

      Traf du os ikke i vores åbningstid?
      Skriv dit telefonnummer her, så ringer vi dig op på næste arbejdsdag.

      Billede af Christian fra HCA til kontakt

        FÅ ET KVALIFICERET BUD INDENFOR 5 HVERDAGE

        Få et tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.

          Uhørt højt serviceniveau

          Gør dit job som kurator til en god historie. Føl dig sikker og tryg gennem hele processen med vores 3 stærke garantier.

          Rød kalender - ikon til depositumsgaranti

          Tidsgaranti

          Tidsgarantien er din sikring på, at vi bliver færdige med sortering, nedpakning, oprydning og afhentning af aktiverne til den aftalte tid.

          Rød hånd med mønt - ikon til prisgaranti

          Prisgaranti

          Prisgarantien er din sikring på, at prisen ikke ændrer sig under forløbet.

          Bud - ikon til budgaranti

          Budgaranti

          Budgarantien er vores løfte til dig om, at vi giver dig et bud inden for højst 5 hverdage efter vi har været forbi og se aktivernes stand og brugsspor.

          Garantier

          Du og din kunde er altid dækket af vores tre garantier. Tidsgaranti, prisgaranti og budgaranti. Det vigtigste for H.C. Andersens Konkursbo er at sikre dig og din klient en nem og smertefri overdragelse af konkursboet.

          Tidsgaranti

          Du er altid garanteret, at vores opkøber eller flyttefolk bliver færdige med vurderingen eller afhentningen til den aftalte tid. Da vores opkøbere er specialister i konkursboer og samarbejder med professionelle flyttefolk, kan du altid forvente en ærlig bedømmelse af, hvor lang tid det vil tage at færdiggøre konkursboet.

          Der er dog visse forbehold i tidsgarantien ved tilfælde, hvor vores opkøber eller flyttefolk ikke kan få adgang til konkursboet, ikke kan færdiggøre arbejdet af ydre årsager eller hvor arbejdsforholdene viser sig at være farlige eller ulovlige.

          Ankomsttidspunkt

          Vores opkøber eller flyttefolk sender dig en sms tidligst 5 minutter inden de står ved konkursboet eller varelageret, som huserer aktiverne. Vi får en sms samtidig, og det er vores modtagelse af denne sms, der regnes som deres ankomsttidspunkt.

          Hvis opkøber eller flyttefolk er forsinkede på trods af, at du har fået en sms, der melder deres ankomst, opfordrer vi dig til at ringe til os med det samme, så vi kan finde en løsning hurtigst muligt.

          Adgang til konkursboet

          For at opkøber eller flyttefolk kan begynde arbejdet i ordentlig tid, er det vigtigt, at du selv eller en anden er til stede til at lukke dem ind på det aftalte tidspunkt. Hvis opkøber eller flyttefolk ikke kan komme ind til deres arbejdsområde inden for 15 minutter efter deres officielle ankomst, vil det påvirke din tidsgaranti.

          Om opkøber eller flyttefolk vælger at vente udover de første 15 minutter efter deres ankomst, er op til deres vurdering af situationen. Hvis de må gå igen uden at være blevet lukket ind, anser vi det som en aflysning fra din side.

          Du kan læse om aflysninger her.

          Undtagelser og forbehold

          Da der kan være ydre årsager, som f.eks. begrænset adgang til arbejdsområdet, som kan påvirke opkøber eller vores flyttefolks arbejde, er vi nødt til at tage nogle forbehold på vores tidsgaranti.

          Begrænset adgang betyder, at opkøber eller flyttefolk f.eks. ikke kan komme ind i konkursboet, eller at diverse dyr går rundt i arbejdsområdet.

          Prisgaranti

          Du er altid garanteret, at den pris vi giver dig for aktiverne fra dit konkursbo ikke falder. Det vil sige, at der ikke kommer uforudsete udgifter eller tillæg undervejs. Hvis der dukker uforudsete udgifter op undervejs, er det vores tab og ikke dit.

          Prisen vil kun ændre sig såfremt en af garantierne, som tilfalder dig flere penge, gør sig gældende eller hvis aktiverne erhverver sig brugsspor, ødelægges eller på anden måde forringer værdien.

          Læs mere om priserne her, og find ud af, hvordan de sættes.

          Budgaranti

          Du er altid garanteret at modtage et kvalificeret bud inden for maksimalt 5 hverdage, efter vi har set aktiverne. Alle vores opkøbere har mange års erfaring, og kan vurdere aktiverne ud fra en bred faglig viden og fra flere aspekter, som sikrer dig en professionel vurdering.

          For at sikre at du bliver glad for vores indsats og arbejde, får du en klar kontrakt indeholdende alle arbejdsopgaver samt pris derpå. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, du er i tvivl om, eller gerne vil have ændret.

          Sunde arbejdsvilkår

          Vores opkøbere og flyttemænd er alle dækket af branchens overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår samt det rigtige arbejdsmiljø.

          Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den enkelte opkøber er medlem af.

          Aflysninger

          Ser du dig nødt til at aflyse en aftale med os, sætter vi pris på, hvis dette kan foregå helt op til minimum 48 timer inden aftalen. Vil du have flyttet en aftale, anbefaler vi at du tager kontakt til os med det samme, således at vi kan arrangere en ny aftale hurtigst muligt.

          Er der noget du er i tvivl om, eller har du uddybende spørgsmål? Kontakt os på tlf. +45 71 41 41 71, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

          Vi aflyser aldrig en aftale med dig! Men det kan ske, at vi bliver nødt til at flytte den. Vi gør altid vores ypperste for at opretholde vores aftaler, inklusive at hyre ekstra hjælp. Skulle det usandsynlige ske, at vi må flytte en aftale, vil du altid blive kontaktet hurtigst muligt.

          Hvis særlige omstændigheder gør sig gældende såsom trafikulykker eller ekstreme vejrforhold, vil vi se os nødsaget til at aflyse eller rykke en aftale. Ekstreme vejrforhold gælder orkan, voldsom regn, oversvømmelse, snestorm eller lignende, som gør det farligt eller umuligt at færdes udenfor i bil.

          Kundeservice

          Når du er glad, er vi glade

          Din gode oplevelse og høj kundetilfredshed er vores vigtigste fokus. Derfor vil vi gøre alt for, at dit job som kurator bliver til en god historie, og ikke ender som en konkursauktion. For at sikre dig en god service og tilfredshed, er du altid dækket af vores 3 garantier. Når du ringer til os, er vi altid glade, og tager vi den ikke, håber vi, at du vil lægge en besked, så vi kan ringe dig op senere.

          Det betyder, at vi vurderer hele konkurser og/eller immaterielle og materielle aktiver. Herefter kommer vi med et kvalificeret bud inden for maksimalt 5 hverdage efter vi har været ude til vurderingen. Det betyder, at du hurtigt kan komme videre med konkursboet, og at du slipper for at tage kontakt til andre potentielle opkøbere og afholde konkursauktion. Det betyder også, at du kan føle dig tryg under hele processen, at vi lytter til dine ønsker og respekterer din tid og sagens omfang.

          Desuden er du, uanset de omstændigheder du kontakter os under, altid dækket af vores prisgaranti. Det vil sige, at den pris du får tilbudt i starten, også er den pris du får for aktiverne. Af samme årsag er det vigtigt, at vi er ude og vurdere konkursboet og aktivernes stand, så du får en kvalificeret og fair pris.

          Når vi har klaret sortering, nedpakning, oprydning og afhentning af aktiverne, og vores samarbejde har nået vejs ende, så del gerne din gode oplevelse med os, og vores andre kunder på Trustpilot, Facebook eller Google.

          Hvad hvis du ikke er glad?

          Hvis du mod al forventning ikke er tilfreds med vores service, så ring til os på tlf. +45 71 41 41 71 eller send en mail til kr@hc-a.dk. Vi vil spørge dig om, hvad du er utilfreds med, og vurderer vi, at vores indsats har været utilstrækkeligt eller mangelfuldt, vil du blive kompenseret.

          Det er altid vores mål, at alle vores kunder skal have en god oplevelse med vores service. Hvis du havde en skuffende start eller midte, går vi den ekstra mil, for at give dig en ekstra god slutning.

          Få et kvalificeret bud på aktiver fra dit konkursbo

          Vi er erfarne og professionelle opkøbere med speciale i konkursboer. Vores fornemmeste opgave er at hjælpe dig med at gøre din rolle nemmere, og indbringe så mange midler som muligt til kreditorer, ansatte og andre som er berettigede til midlerne.

          Er der noget du er i tvivl om, eller har du uddybende spørgsmål? Kontakt os på tlf. +45 71 41 41 71 eller via vores kontaktformular her på siden, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

          Billede af Karsten fra HCA til kontakt

          Ring til os

          Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

          Åbningstider: 08:00-16:00

          Beige telefon ikon

          71 41 41 71

          Beige pen ikon

          kr@hc-a.dk

          Skriv til os

          Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

            Skal vi ringe dig op?

            Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

              Hvad vores kunder siger

              Vi gør dit job som kurator til en god historie. Det er målet, vi har sat os selv, og det er tanken bag alt, hvad vi gør. Dette afspejles heldigvis i den ros, vores kunder giver os.

              Dygtige opkøbere og fornuftige priser

              "Meget dygtige opkøbere, som kender værdien af aktiver og giver fornuftige tilbud på konkursboaktiver. De har fuldført arbejdet tilfredsstillende og til tiden, således at jeg har taget mig af andre arbejdsopgaver, og hurtigere har kunnet lukke sager om konkursboer. Jeg vil anbefale dem til andre kuratorer, som bakser med salg af aktiver fra konkursboer."

              Lars Høgh Andreasen

              Godt firma, som overholder aftaler og er her til tiden

              "Jeg og flere af mine kollegaer har op til flere gange benyttet H.C. Andersen Konkursbo. Jeg har været meget tilfreds med servicen, og især den hurtige respons samt afhentning af aktiver, har gjort et godt indtryk. Der er dygtige og kompetente folk bag, som arbejder i et højt tempo. Jeg vil fortsætte fremover med at gøre brug af H.C. Andersens Konkursbo i sager om insolvens."

              Karoline Wulf Christiansen

              Gode og kompetente opkøbere, hurtig afhentning

              "Jeg havde fra en tidligere kollega hørt om H.C. Andersens Konkursbo, og besluttede selv at give det et skud. Min erfaring viser at det er et professionelt firma med meget dygtige opkøbere og hurtige flyttemænd, som afhenter overskydende aktiver. Min oplevelse har generelt været god og meget tilfredsstillende, hvorfor jeg klart vil benytte jer i fremtiden."

              Nicolai Dahl Tranhøj

              H.C. ANDERSENS KONKURSBO

              FOR AT DIT JOB SOM KURATOR BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

              • Vi kommer forbi inden for 24 timer for at vurdere konkursboet eller aktiverne
              • Budgaranti som sikrer dig et bud indenfor 5 hverdage
              • Gode priser på dit inventar eller aktiver fra konkursbo
              • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
              • Flyttebiler og flyttefolk på vores regning, som klarer oprydning, sortering, nedpakning og afhentning
              • Fuld garanti på at vi gør vores del ordentligt og til tiden

              Danmarks bedste aftager til konkursbo

              Du og din kunde kan altid stole på os - vi overholder alle aftaler og garantier, så I er i trygge hænder.

              Vi tilbyder gode priser og en høj service. Vores ambition er at gøre det så nemt som muligt for dig og din kunde at få solgt og komme af med både materielle og immaterielle aktiver.

              Det er derfor vi mener, vi er landets bedste firma til at aftage konkursbo.

              Læs mere om vores garantier her.

              Din tilfredshed i højsædet

              Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse når du benytter os til dit konkursbo. Vi har lang erfaring og er specialister på området, så I får service i topklasse hele vejen igennem.

              Vi aftaler en fast, lav pris når vi laver vores tilbud, og prisen ændrer sig ikke undervejs. Derfor kan du altid være tryg ved, at prisen ikke overskrider det vi aftalt.

              Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv håndtering af dit konkursbo.

              Vi gør dit konkursbo til en god historie

              Kontakt os for et uforpligtende tilbud. Prisen ligger fast, og er du interesseret i tilbuddet, skal du blot godkende det.

              Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på +45 71 41 41 71 eller skrive til kr@hc-a.dk.

              For at dit konkursbo bliver til en god historie, får du:

              • Den bedste pris på markedet
              • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
              • Fuld garanti på kvaliteten
              • Fuld garanti på at vi bliver færdige til tiden
              • Tid til at læne sig tilbage og slappe af